Vårfest på Liden

Nu har vi hunnit slå oss till ro efter en myggig vårfest på liden där vi grillade hamburgare och fick lyssna på de duktiga dagisbarnen som sjöng så fint.
Det blev bus och tipsrunda och var mkt trevligt, här kommer lite bilder.










Här kommer lite bilder från i morse då jag, Jens och Filippa var ute, jag och Filippa planterade blommor men hon var mest upptagen med att blåsa såpbubblor.









Ja det där var lite av det vi pysslat med i dag.......nu har vi också bokat in midsommarfirandet som kommer att firas med Elin, Dennis och pojkarna.
Har bokat stuga på havsbadet och kommer att sova där en natt, de hade många roliga aktiviteter för barnen så det passade perre, i bland behöver man inte fara långt för att ha skoj.
Så nu äntligen är det klappat och klart vad som händer midsommar.
Nu ska jag krypa ned, vi är så trötta så det inte med ord går att beskriva.

jag kommer förhoppningsvis sova gott (det beror lite på hur vår lilla son sover) det hoppas jag även att ni ska göra. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0