......nu kommer det en uppdatering, tro det eller ej!

I dag har vi hunnit med massor och haft att göra hela dagen samt hunnit träffa massa av härliga vänner, men innan jag talar om det så ska jag först tala om att vi var på ett fantastiskt bröllop med ett fantastiskt vackert par i går, det var Jens kusin som gifte sig.
Liam följde med oss och fastän man inte riktigt kan slappna av med en sådan liten på en sån pass stor fest så gick allt väldigt bra.

Till denna dag som började med att Nicke and the girls kom förbi oss på morgonen, mamman låg hemma och sov pga hennes jobbarnatt.
Han passade på att ge inbjudan till 40årsfest med rocktema, alla gäster kommer att få ett namn på en artist i sin inbjudan som man då ska klä ut sig till på festen, jag kan inte tycka annat än att det ska bli superskoj!
Då de senare begav sig packade vi in samtliga familjemedlemmar i forrrden och åkte för att gratta Edvin i efterskott, där möttes vi av två livliga och glada pojkar, en blond o snygg mamma samt en mkt bakis pappa.
Vi bjöds på en god kladdkaka samtidigt som vi planerade inför midsommar, vi hann inte planera så länge innan vi bokat in oss på två nätter i stugan ist för en. Kan bara känna att detta blir superbra! Ni kommer att få se bilder efter den helgen här =)

Här får vi också en inbjudan till 30årsfest, vi är lyckligt lottade! Vad fester vi får gå på.........

Sen bar det hem med ilfart för att lilla gossebarnet började bli hungrig............så då vi kommer hem är det bara att slita fram behållarna och utfodra den lille, i samma stund som han avslutat måltiden med tidernas rap kommer familjen Engström förbi, de visar upp sin nya bil, vi surrar och jag förvånas över hur stora deras flickor blivit. Tyvärr blir vi inte bjudna på fest men det var trevligt ändå =) Hoppas på fler sådana spontana besök *pik*

Kevin har sovfrämmande ikväll men de är otroligt lugna och vill helst vara i fred, det irriterar mig lite att jag inte längre är lika "behövd" och i bland hoppas jag att han bara kunde be mig komma med en macka eller så...men det tar de själva....även här går utvecklingen framåt.

På tal om utveckling, vi har köpt av Jessi o Nicke deras barnvakter som de haft till deras minsta och jag säger då bara det vilka finesser, vibratorer, temperaturkoll, känslighetskoll, 600m räckvidd, ett ansikte som visar en gråtande el glad bebis mm mm. Till Kevin hade vi en barnvakt huggen ur sten som var bättre på att ta upp ryska sprakande samtal än Kevins gråt! Det är grejjer det! I bland undrar man hur man själv klarade babytiden utan alla dessa moderniteter, eller ännu värre våra föräldrar!

Jag vet att verkar som att jag aldrig slutar skriva men det ska jag, måste bara nämna att Jens vann på travet i går =) 750 kronor sprang några stackars hästar in åt oss i spöregnet i boden. Riktigt nice! =)
Man blir så härligt glad över att just VINNA pengar även då det gäller 25 kr på triss, men det finns ngt jag inte gillar och det är att förlora på triss och sedan skrapa fram x10

Jag avslutar med att önska er en trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0