Utflykt

Det blev en hel utflykt för oss.
Vi åkte ut till sandön i sjulnäs där vi badade och Jens drog upp två stora gäddor efter det gick vi på en prommis i det varma och sköna vädret, solen sken bakom de slöjtunna molnen och det kändes inte som att den tog på så mkt men hej och hallå vad jag bränt mig.
Vi har haft väldigt trevligt.

Eftermiddan kom snabbt, Filippa har efter dagens äventyr slocknat i soffan och sover som en klubbad säl och Milla har det supertrist.
Jag röjer o plockar, Jens ska börja med en fläskpannkaka och Kevin o Anton springer ut och in........

När vi ätit och plockat undan blir det bara mys och lugna puckar då man inte orkar göra så mkt i denna värme.
Milla ska på fotbollsträning i kväll så det blir väl en kort prommis ned till plan men mer än så ska vi nog inte göra.
Tog en hel del bilder på de badande i dag samt två slemmiga gäddor som jag tänkte visa vid ett senare inlägg....nu ska jag fortsätta med mitt, ha det så bra alla =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0