Tjejbus

Alltså här är det tjejerna som hörs, Milla har sovfrämmande som jag skrev tidigare och Filippa får vara med och leka och jag vill lova att de LEKER! De lever om och stökar men har väldigt roligt och det är huvudsaken. Snart ska de få ostkrokar framför en film, inte ska ni tro att de ville se talang med oss inte.
Jag hade tänkt bada lillen ikväll men han får bada i morgon på morgonen ist, han brukar ändå vara alldeles nedsmetad i bröstmjölk då så det passar nästan bättre hhihi!

Jag ska snart hoppa i duschen och sedan mysa med täcket och Liam i soffan. Kevve sitter o pratar med Anton på datorn och jag tror att de saknar varann.
Nu är det bestämt att Anton följer med oss till göteborg i sommar på semester och det kommer att bli superskoj att ta med honom.
Två vuxna och fem barn =)
Tänk vad många vi börjar bli..........fast vi slutar här hehe nu blir vi inga fler.

Se där, det blev ett till inlägg i dag och inget vettigt denna gång heller men då kan jag lika gärna passa på att önska er en god natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0