Onsdag morgon

Sitter och dricker kaffe och ska snart göra mig en smörgås. I natt har jag fått vara vaken med Liam då han haft strul med magen, tror att detta beror på chokladen jag stoppat i mig och ska nu lägga av med den för att göra oss båda en tjänst.
I dag måste vi i väg och köpa barnens examenskläder, vi vet vad som ska köpas el nästan iaf så det lär gå undan.

Vilket väder det är nu på morgonen jag kan bara hoppas att det håller i sig hela dagen.
tycker att det är märkbart att skolavslutningen är en vecka senare i år, det känns drygt.

Nu har vi gjort klart allt med göteborgsresan och det blir att vi åker senare än planerat, då hinner Liam få till lite rutiner och bli några veckor äldre så det känns bra. Hade vi åkt då vi tidigare planerat hade vi missat öjebyns kyrkmarknad och det vill jag INTE.
I går satt vi och kollade på olika saker vi ska fara på då vi är där, det kommer att bli superskoj för oss alla!
Framförallt att träffa min kusin och hennes familj.

I går varr vi ut på prommis jag och Jens och fy vilken dålig kondis jag fått, det blir fler prommisar vill jag lova.
Vi var även på fotbollsträning med Milla och det var så skoj att se dem spela =)

Nu ska jag göra mig en smörgås, jag uppdaterar då vi vart på stan.
Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0