Onsdag em

Var till tandis med Filippa som fick laga ett hål, sen in på apoteket för att köpa plåster, minifoam och zyrlex.
Nu har vi gett zyrlex till Filippa och hoppas att det hjälper till att förhindra svullnad och infektion av myggbetten, annars ska vi dubblera dosen.
Liam har fått börja med minifoam så vi hoppaas på förbättring i magen inom de närmsta dagarna.
Plåstren ska Milla använda då vi behandlar hennes vårtor =)

Jens tog Liam i famnen och efter ett tag somnade han och jag passade på att vila i soffan en stund, hade kunnat lega hur länge somhelst men har lite saker att pyssla med så jag tappade ron till att ligga och slöa mitt på dagen,  men måste påpeka att jag har världens mest förstående man som sprungit efter barnen och sagt till dem att jag vilar och att de inte får väcka mig =)
Nu lagar han dessutom middag, skönt!

Jag har fortfarande inte tagit mig för att rensa ut i tjejernas rum, kan ni fatta, och ändå är vi hemma båda två om dagarna. Det är en väldigt lätt sak att skjuta upp om man säger så. Kanske, kanske att jag gör det i kväll, skulle vara skönt att starta sommarlovet så.
På tal om ngt mindre trevligt, mina fötter! =) I kväll ska de nog få sig en rejäl uppryckning efter graviditeten så är det välbehövligt samt inför sommarens sandalväder  =) intressant eller?

Slängde en blick på min minsta underbara son, sover som en stock i sin korg och jag kan inte låta bli att tänka, nu passar det. Varför kommer magknipen bara på nätterna, någon som forskat i ämnet?? =)

Snart middag.................






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0