Nya bilder!

Här kommer nya bilder...................




Filippa kvällen före examen....=)



Filippa, Milla, Allis, Kevin & Ebba äter rabarber och socker!


Examensdagen! Filippa,Milla och Kevin.




Det ser inte ut att vara mkt för världen men ack så rolig sak för barnen och vilket gliiiid!!!! Detta var en av Filippas presenter occh fick invigas examensdagen då det var så varmt =)



Här är mitt halsband jag fick i födelsedagspresent av svärföräldrarna, två silverbrickor med barnens namn instansat samt en bergskristall.

(Jessica, det var lite svårt att få en rättvis bild på hur det ser ut, men du ser ju på ett ungefär =)


Kommentarer
Jessica

Det var riktigt fint..det är ungefär nå liknade jag tänkt mig =) Nu måste vi ju ses nån dag så vi kan få se varandras småttingar i verkliga livet !

2010-06-14 @ 22:44:47
URL: http://jessicatommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0