Konstig morgon

Ja i dag blev det en konstig morgon, Milla kom till oss strax före sex i morse och kunde för allt i världen inte somna om. Jag startade glatt en film till henne för att kunna snosa vidare några minuter. Liam vaknar och har ont i magen, jens tar honom och sätter sig och ser film med Milla och jag ja snosar vidare. Nu är vi alla vakna förutom Jens och Liam som sover sött, det passar sig alldeles bra för jag upptäckte att vi hade pyttelite kaffe kvar så medan jag är "snäll" och låter Jens sova ut så passar jag på att dricka upp kaffet alldeles själv =) Får han åka och köpa då han ska ha.
Jag ska snart börja med frullen och sedan plocka i hop här litegrann. Jag är så sugen på att åka in och kolla på loppisen men men man får se hur man gör...........



Kommentarer
Anonym

Kikar förbi bara :) allt bra med dig? :)

2010-06-12 @ 12:38:33
URL: http://hasselqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0