* Känner lättnad *

Äntligen har Liam fått tömma magen och jag kan pusta ut, lite pillande med febertermometern fick han ut mkt av elendet.
Det har verkligen varit stressande för mig med hans mage, när allt fungerat prickfritt och så får han tväront och slutar bajsa.
Med alla mina andra barn har jag varit så lugn och lyssnat på mina egna känslor kring de "problem" som uppstått. Nu är jag så otroligt nojjig över allt och detta är ngt jag INTE känner igen i mig själv eller i min roll som mamma.
Så hela denna dag har jag varit uppstressad över detta men kan nu äntligen pusta ut då man ser att det rörs om därinne iaf =)

Han sover gott, badade i morse och har fått massage två gånger i dag. Han har just snuttat i sig ett rejält mål mat och jag passade på att snutta i hans fjun på huvudet. Snart blir det att krypa ned igen då febern hittar tillbaka lagomt till kvällen, men jag satsar på en feberfri dag i morgon då jag gjort allt i min makt för att kurera mig under dagen.
Hoppas att det finns ngt att se på tv i kväll, är det ngn som vet då sommar med Ernst börjar???


Sussa sött ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0