Kan känna att vädret sviker mig...eller hånler mig upp i fejset!

Nu har jag i flera dagar velat vara ute och göra en massa men det har inte gått pga regnet och i dag då man är trött som trötter själv så är det sol. Lägger jag mig och vilar nu för att sedan orka ut, då kommer det att häll regna tro mig.
Funderar starkt på att lägga lillen i vagnen och gå ut fastän jag inte känner för det, kanske man blir lite piggare av det.

I dag mina kära läsare ska ni veta att den lilla gossen har det såååå bra i magen, och det är naturligtvis bra. Han har legat vaken i två och en halv timme och myst i soffan och har nyss somnat. Visst är det rätt fantastiskt?

Egentligen har jag som ni märker inget speciellt att berätta om, men hade inget att göra då jag dricker kaffe så jag tänkte kludda ned lite här.......och kompensera senaste tidens brist på inlägg.
Dagen lär nog fortsätta i spåren av nattens kaos.

Ha det bra så länge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0