Inte i form

Jag känner mig inte alls i form i dag, superförkyld och tung i huvudet. Som vanligt verkar jag ha gått ooch blivit dunderförkyld i början av sommaren eller så är det pollen som spökar. Det verkar vara en sak som blir värre för varje år som går.
Jag har legat en stund men  det blev inget bättre, funderar nu på att gå en promenad och se om detta kanske hjälper lite.
Hur somhelst har vi haft strul med internet hela fm, något strul med rotern så det har kommit och gått som det själv behagat, därav det sena inlägget hehhe.
Vi har 25 grader varmt inomhus och 19 grader ute ändå verkar alla vilja vara inne? Konstigt detta! Antar att de ska vara där jag är.
Jag fryser o svettas om vartannat så för mig är det inte bra någonstans =( Blä vad jag klagar men jag hatar att må så här.
Kevin och Anton sitter och spelar, har hållt dem från datorn hela dagen men nu blev det ohållbart de har verkligen ingenting att göra, jag känner likadant. Vissa dagar är bara för hemska.

Jaja nu ska jag sluta klaga, det blir förhoppningsvis bättre..............



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0