Innemysväder

Jag gillar inte att klaga men just nu är det inte så kul, jag har gått och fått feber och just den vecka vi har mest att göra under hela sommaren =( Barnens första sommarlovsvecka då man skulle vilja göra lite kul. Vädret tillåter dock lite innemys, det kommer att bli många barnfilmer i dag. Liam har strul med magen då han inte bajsat på länge och han sover inte mer än 15 min åt gången.

Nu på morgonen har han fått bada och lite masssage över magen men detta resulterade bara i en liten prutt och fler höga skrik och kramper i magen *mitt hjärta blöder*

Nu ska jag gå och koka Liams nappar och sen ska jag dricka lite kaffe och krypa ned med täcke och kudde i soffan, ska flörta med min man att han ska baka en sockerkaka till oss som vi kan fika till filmerna i dag.
Ha det så bra alla där ute!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0