I kväll

I kväll blir det en film och nått gott till, vi har inte gjort så mkt idag förutom handlat och skurat här hemma. I morgon ska Jens hjälpa till med båten och köra ut den till sandön, hoppas att vädret blir hyfsat bra för det ser ut att bli regn i morgon. Regn är bra tycker jag för jag har lite mer innegöra kvar, sånt som jag vill hinna göra bort innan vi åker till göteborg.

Kevin har fått stora besvär med sina ögon nu igen, de är röda, uppsvullna och kliar så idag åkte vi och handlade några receptfria tabl. i hopp om att de ska hjälpa. Han nästan grät idag för att det var så jobbigt.

Nej nu ska jag snart börja skrubba mina barn rena och sedan ska de i säng!!!

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0