I dag skulle det vara dagen med stort D

I dag är vår lille pojke 18 dagar och  i dag är det den dagen han skulle enligt beräkningarna ha fötts, 5 juni.
Så alla dessa 18 dagar ser jag som bonusdagar =)
Han ligger nu och sussar sött i sin bebiskorg.
Allt känns lite segt i dag, det började med alltför svagt morgonkaffe och sedan har det fortsatt på det sättet så man får se hur denna dag slutar.

Natten har varit sisådär men långt ifrån vad som är jobbigt, det blev en sovmorgon till klockan åtta fast jag hade hoppats på en längre.
Jens har just skjutsat Kevin till Isak och flickorna ser film. De vill inte vara ute i blåsten vilket är fullt förståeligt. Jag hade velat på loppis men där satte blåsten också käppar i hjulet.
Är less på att vara inne så snart drar jag på mig jacka, mössa och vinterskor och går ut iaf *punkt*

Ha det bra och håll tummarna på att det slutar blåsa så förbenat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0