I dag hände det!

I dag tror jag att sommaren kom, med flera timmars sömn i bagaget kan man möta dagen på ett positivt och glatt humör.
Min man har gått och sjukat ned sig, TYPISKT! Skulle gärna byta bort honom i några dagar och till er som tror att jag skämtar vill jag poengtera att det gör jag INTE.

Nu förbereder jag mig för att gå ut o klippa sommarängen här utanför, men lillen verkar aldrig bli mätt så det drar ut på tiden, i bland blir jag tokig på detta ammande, tänk om ngn annan kunde ge honom ibland, men det är klart snart är mina bröst så utsugna så han kan ligga inne och äta medans jag klipper gräset.

Ne nu ska jag packa ned min sommarfina son i vagnen, i dag har han blå body och blåa shorts, mkt stilig.
Ja, packa ned honom och ut..........


Kommentarer
Johanna

HAHAHAHHAHA!! Älskar kommentaren om tuttarna :- ) Hoppas Jens kryar på sig snarast, det är en jobbig tid att vara sjuk på (och ha sjuklingar omkring sig när man själv är frisk!!!!)

2010-06-23 @ 13:17:24
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0