Grillat till middag

Hela små potatisar i ugn, grillat och en god krispig sallad är vad som står på dagens middagsmeny.
I dag har vi haft femårskalas och jag säger då bara som så att jag är totalt knäckt och har en huvudvärk som går till världshistorien. Jag måste säga att jag beundrar alla "dagisfröknar" där ute, ni gör ett fantastiskt jobb =)
Hon är nöjd plippan men otroligt trött, trots det har hon gått över till "kussen" för ännu mera lek.

Det gick snabbt att röja undan efter kalaset, Jens gick ut med barnen och lekte lite lekar så då passade jag på att städa och skala potatis till middan.
Nu ska grillen tändas och inom kort ska en god söndagsmiddag avnjutas hos fam Björklund.
Efter det ska jag hoppa i duschen och krypa upp i soffan och slappa, skönt


Kommentarer
Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 16:35:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0