Godmorgon

Jag vill börja detta inlägg med att berätta att här råder nedräkning till examen, jag tror att barnen håller andan fram till fredag och att de kör på sparlåga fram tills dess, de är less och vill ha sommar nu!
Jag tycker själv att det ska bli skönt, slöa dagar men med mkt lek, bus och utflykter väntar för att inte tala om dagarna vi ska tillbringa på stranden....åååå så skönt!

Här kommer återigen bilder på barnens examenskläder för er som missade det.



De kommer att bli så fina mina guldklimpar, och tänk att den randiga tröjan passade mistern, han brukar inte vilja ha det nämligen.

Jag har just lagt ned min mjölkigel i korgen men där ska ni inte tro att han vill ligga, han vill vara i famnen.
Natten har varit bra men jag märker att han har fått mer och mer magknip nu, inte kul då de har ont det skär i hjärtat.

I kväll har vi fotbollsträning med Milla, vi har varit och hämtat ut hennes nya fotbollskläder och det blir första gången hon får ha på sig det i kväll så nu längtar hon......

Nu ska jag avsluta min kaffe kopp för att sedan ta tag i denna dag.

Ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0