Godmorgon

Jag sitter just nu och njuter av en god kopp kaffe och har just njutit av Liams sällskap men han valde att somna om en stund igen så nu sitter jag vaken alldeles själv.
I dag ska vi åka och titta på broöppningen för Filippas skull. Vi satt i bilen i går kväll då detta kom på tal och hon var så nyfiken på hur det gick till, när vi sedan kommer hem såg vi i tidningen att det skulle vara just en broöppning i dag. Det kunde inte bli bättre, hihi.

Annars blir det en hemmadag med städning, jag är så nöjd över en gråmulen dag så ni kan inte förstå. Här behöver det städas men eftersom jag inte vill ägna soliga dagar till det så har det inte städats på några dagar och tro mig då jag säger att det syns.
Här är en jättegod sallad vi åt för ett tag sedan (receptet finns i nya ica buffe) den var ruggit god alltså.

Vi satt en dag hemma och funderade vad vi skulle äta och efter lite fantasisläpp blev det detta och vi behövde inte ens åka till affärn, hehe.
Egengjord potatissallad, egen sås, grillad sparris på en mozarellabädd med plommontomater och rödlök och en grillad karrebit till. Det var dundrande gott!









Och de två sista bilderna är väl fina, de har en utflykt =) med pollydockor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0