Fredag morgon

Godmorgon! Nu är helgen här igen och på en vecka är det examen för barnen, som de längtar.
Vi var och handlade examenskläder till Milla och Kevin som jag tänkte visa, det kommer lite bilder från Millas fotbollsträning och Kevins rymdteater också.
I natt har Liam sovit gott och inte haft några större besvär med magen, förmodligen hade jag ätit ngt olämpligt och därför fick han ont i magen. Han har ätit en gång och sovit med mig och Jens hela natten.
I dag är Kevin på utflykt med skolan och har med sig matsäck. Jens och Kevin skulle ha åkt och badat på badhuset i dag men Jens har fått nackspärr så badet får som det verkar nu skjutas på framtiden.
I kväll är det final i talang och detta ska vi titta på, Milla ska ha sovkompis i natt och det ser hon mkt framemot och i morgon ska hon på disco i öjebyn. Söndag är fullspäckad då ska vi ha barnkalas för Filippa och alla hennes prinsessor från dagis kommer hit, så har ni förslag på lekar för barn i femårsåldern tipsa gärna så man kan sysselsätta dem med ngt kul.

Här kommer bilderna........





Kevins uppträdande!




Det där var allt för denna gång, nu hoppas jag att ni får en fin helg och att ni har det så bra =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0