En dag på stan


♥Det var meningen att jag och jens skulle gå på stan i dag för att hitta några kläder till på lördag. Vi börjar med dig sa Jens för det tar längst tid, så vi började med mig och eftersom jag inte hade så höga krav förutom att kläderna skulle dölja den icke gravida magen så trodde jag att allt skulle gå rätt smärtfritt fram....trodde helt fel.
Felet var att jag redan såg framför mig den klänning jag ville ha men tyvärr hittade jag ingen sådan.
I tre hela timmar gick vi på stan, allt jag hade köpt var en kajal för 20kr. Efter mkt om och men beslöt jag mig för en klänning jag hittade på första affärn vi var in på så tänk om jag köpt den direkt, vad tid vi sparat.
När det var dags för Jens kläder var alla hungriga och otåliga så Jens ska åka i morgon, själv!
Tänk vilket tålamod han har haft och tänk att på slutet tyckte han att ALLT var fint hehe....

Här kommer bilder........



Klänningen som är mkt finare på så klart!
Till blir det en kofta och ev piratleggings (koftan och leggings i svart)

Här är skorna...............*love* ♥



Kommer att lägga ut bilder när jag har detta på mig, men det blir senare........
Nu ska jag hjälpa Liam att bajsa, sen är vägen inte lång till sängen hehe, bokstavligt talat =)

Ha en underbar skön kväll alla därute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0