En dag kvar...............

Nu återstår bara en dag av detta läsår. Det har aldrig under dessa två terminer varit så tugnt att gå till skolan som det var i dag =) benen var de tvugna att kasta över axlarna då de masade sig till bilen.
De verkar få  ett fint examensväder också, det är de väl värda!

I dag ska vi till Filippas dagis och säga hejdå och önska en trevlig sommar, nästa år byter hon dagis till fridolf men får gå kvar med sina kompisar, synd som det är stänger de ner polarn.
Men det blir vad man gör det till, och faktiskt verkar inte Filippa så brydd nu får de ett badrum som på myran och det är hon jätteglad över.

Nu ska jag kolla om min man lämnat kvar lite kaffe till mig, dricka det och sedan ska jag ned i tvättstugan och avsluta det jag påbörjat.

Kram,kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0