Efterlyser lite hjälp!!!!!!!

Alltså kameran är nu på laddning inför helgen och förhoppningsvis ska jag ta massor med kort som jag kan visa er sedan. Vad jag nu funderar är, hur bloggar man och lägger ut foton på bloggen från telefonen. Jag har allt som behövs för att kunna göra detta men hur får jag in "min" blogg liksom?? Kommer bara till en främmande bloggadress, fattar som vanligt 0 när det gäller sådana saker. Om det finns ngn snäll själ därute som vet dett får gärna berätta hur man gör. Nu kokar jag nektariner och potatis jag har rensat jordgubbar och sen ska jag göra maränggrottor som ska stå i ugnen hela natten....kläder ska packas och bebisväskan kontrolleras. Men allt faller lugnt och stilla på plats och jag känner mig inte ett dugg stressad. Men nu ska jag fortsätta.........


Kommentarer
Anki

Räcker det inte bara att du går in på bloggen som vanligt ??? behöver bara jag..men jag vet vissa telefoner måste man installera ett program för att kunna lägga upp kort..



MEN om du tar kort så ska du ju oxå kunna välja VARS du vill lägga ut den liksom fb, blogg el annat ställe...

2010-06-24 @ 18:27:41
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0