Detta väder

I morse såg vi vädret och fick höra att helgen går en blöt väg till mötes, först blir man deppig för det är under helgen man  vill att det ska vara fint såklart. Jag och flickorna har däremot väldigt mkt att rensa och organisera i deras rum och det är något som man inte vill ägna sig åt då solen skiner, så jag antar att det blir att göra det i helgen. Vi har även barnkalas på söndag så vi kommer att vara inne och baka en hel del också. I slutändan stör helgens kommande väder mig inte då jag ändå inte har tid att vara ute i solen.

Jag har ingen feber i dag men känner mig fortfarande krasslig så det blir ett lugnt tempo i dag och massor med vatten så amningen inte påverkas. I natt har han sovit lugnt våran lillbebis, han var med sin pappa i gårkväll då jag somnade direkt jag la mig, han åt sitt kvällsmål och sedan fick han sitta och rapa och se film med sin far men jag antar att Liam somnade rätt fort också. I natt klockan två åt han igen och fick en ny blöja sen somnade han lugnt om igen.

Nu sitter jag och väntar på att Jens ska komma hem med kaffe från ok, det var nämligen slut på morgonen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0