Detta har vi gjort, gör vi och ska göra!

Vi har varit och storhandlat på willys, skrev en middagslista med nya recept från ica buffe tidningen och helt omedvetet blev det väldigt nyttig mat som hamnade i varukorgen, känner mig nöjd =) Jag har inte för avsikt att redan börja tänka på vikten men att äta rätt är ju mer än så, för hela familjen dessutom.

Kaninen har fått nytt hö och i kväll ska Jens bygga en sommar hage i anslutning till hans hus så att han kan vara ute och njuta av det gröna han med, han har ju duktigt överlevt vintern ute och måste självklart få njuta av sommaren. Konstigt nog och som jag inte alls visste så gillar kaninerna kyla bättre än värme.

Jag ska fixa och städa till ute under tiden samt plantera mina kryddor som förhoppningsvis ska förgylla vår mat i sommar =)

Vi har varit och vägt Liam, 4300g han har alltså gått upp på pricken ett kg sen födseln och vuxiit 4cm på längden.
I dag är han 30 dagar =)
Jag får fortfarande hjälpa honom med bajseriet men han är ändå långt ifrån förstoppad men det är väldigt trögt.
Hoppas att han får igång det själv snart.....

Nu ska vi ta och gå ut, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0