Allt har två sidor och i bland ännu fler!

Sitter inne och tar en paus från myggen och allt som kallas gräs samtidigt som jag funderar vart f*n solen tog vägen, varför undviker den mig så? Jag behöver faktiskt få lite färg, lite grisrosa har jag blivit dock, lagomt rosa för att inte vara blek nog för att blända bort myggen från min kropp.

Att klippa gräs har två sidor.

Det luktar gott med nyklippt gräs, iaf de första fem minutrarna fram tills näsan är igentäppt av snor gjort av cement. Det är fint fram till att ögonen varar igen vilket händer ganska fort.
Det är bra med uppsamlare.......om den funkar.

Nu är det gjort och här sitter jag täppt i näsan, grummliga ögon och bölder till myggbett på en grisrosa hud, men jag är glad iaf för nu är gräset klippt!


Kommentarer
Anki

Ahhhh kanske man ska snäppa förbi med båten o kolla läget då...blåser dock...

2010-06-23 @ 17:28:04
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0