Våran dag!

Våran dag har som för säkert många andra varit väldig varm, jag har nästan varit svimmfärdig stundtals under dagen.
Vi har inte gjort så mkt i dag och det hade jag inte heller pallat. Vi for och kvällsbadade på hamnviken men där var så mycket mygg så vi blev inte så länge bara så pass att ungarna fick svalka sig, annars har vi bara strosa på här hemma Kevin har haft kompis och flickorna har lekt med barbie.
Liam har fått bada och mysa med oss, nu i kväll fick han ligga naken i soffan och svalka sig men det ville han inte speciellt länge då han blev trött och grinig. Nu ligger han för att sova liksom de andra barnen.
Själv sitter jag och njuter av svalkan från en iskall dusch och en golvfläkt som går turbo......snart ska vi slå på en film och ha lite lördagsmys, det blir en tidig kväll i kväll då man aldrig vet hur Liam kommer att ha det i magen och hur mkt han har tänkt vara vaken, i morgon blir det heller ingen sovmorgon då vi ska fara och bada TIDIGT om vädret tillåter.

I morse klev Jens upp med Liam så jag fick ännu en sovmorgon, han är allt underbar min man =) jag låg till halv tio, det var otroligt skönt men samtidigt lite jobbigt då man tänker på allt man skulle ha hunnit göra om man steg upp tidigare.
Jaja, hade inte så mycket mer att berätta......

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0