Torsdag

Det var otroligt mört att stiga upp före sju i morse då lillen vaknade och var hungrig, jag trodde det var mitt i natten tills jag såg klockan och antog att det var kört så jag satte på kaffe och var beredd att slå på nyheterna men till min förvåning somnar Liam om igen. Vi har nu upptäckt att han sover bäst i vagnen så nu har vi bytt ut korgen till den ist.
När han somnat om tänkte jag bara ligga och mysa tills kaffet var klart men jag somnade också om (hur skönt som helst) Jens han sover tills ngn väcker honom och det gjorde vi båda nu i dag.
Det var våra flickor som väckte oss med en brakfrukost som bla bestod av en härlig fruktsallad med grädde =) och tro mig, de har slitit hårt med detta.
Nu väntar vi på att pappa ska komma och hämta hem lillebror sen blir det fortsatt mys innomhus. Eftersom jag städade igår blir det lite bonusgöra idag =) tror jag ska måla upp v-bordet vitt igen och övriga småpyssel.
Jag är sugen att baka bröd, det är både godare och billigare att göra det själv.
Men men jag har en förmåga att villja göra så mkt och i slutändan blir det inget gjort haha så jag ska inte planera ngt utan ser vad som händer.
Nu tror jag att min pappa kommer, ha det så bra alla där ute och glöm inte att lämna ett litet spår efter er ibland, det är jättekul för mig att veta vilka ni är =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0