Sorry!!

Har inte blitt många uppdateringar på sista tiden, vi har haft fullt upp. Ikväll tänkte jag lägga ut några bilder från vår semester, har börjat ladda upp foton men det tar ett tag så ni får hålla ut.
Vi hade det supertrevligt! Flickorna samlade sniglar,plockade snäckor och lärde känna sin tremenning "kosin" Tinde.
Kevin och Anton njöt i stora drag och klarade tiden från datorn alldeles perfekt.
Jag och Jens njöt av att se barnen ha så kul.
Efter denna vecka har vi åkt mkt spårvagn, buss och gått en hel del.....Milla började prata göteborska under tiden vi var där hahaha!!
Vi gick på universeum och liseberg, fiskade krabbor vid badstranden, Det kom en krabba och kröp förbi mina fötter då jag var ut för att bada.
Vi har ätit gott och hann förbi en sushibar, mumma!!Vi har strosat på stan och gjort en del inköp =)
Vi har gjort en massa trevliga saker och bott mkt bra!!

Nu sitter jag med färg i håret *nervös* detta blir spännande!!!
I morgon blir det pdol med ungarna som planerat, de ska få åka karusell och köpa sig sockervadd =)
Nåja, snart kommer bilderna!
Ha det bra alla glada, och alla andra hoppas jag blir gladare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0