Sol och bad!!

Det är klart att ett av sommarens stora nöjen är bad, bad och bad. Det har vi varit och gjort idag och ska även fara imorgon om vädret tillåter.
I dag var vi på piteås bästa badställe, hamnviken.
Vad jag tycker är synd med detta ställe är tyvärr hur det sköts, mkt dåligt. Bara handikapptoan som var öppen nu (aldrig städad)och kiosken var inte heller öppen, farligt placerade skyltar, högt och oklippt gräs mm mm.
Jag kan personligen tycka att om man tar på sig att arrendera ett ställe så får man baske mig se till att det hålls efter, jag tycker också att det är en alltför populär badplats för att försummas på det sättet, hoppas att ngn mer kunnig eller villig är beredd att ta efter.
Samt hoppas jag att folk ringer och klagar så det kanske blir en förbättring.

Nog om det!
Nu har vi iaf hunnit vara hemma ett par timmar, klippa gräset tvätta osv. Nu är vi på väg på middag............
ikväll händer nog inte mkt, vi får väl se!!

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0