Nu...

Är väntan lång och jag känner mig lika rastlös som barnen och förstår inte hur vi ska få tiden att gå, bara klockan får bli tre så vi kan bege oss till älvsbyn iaf.
Svärmor och Stefan följer oss dit så de kan ta hem våran bil sedan, flickorna ska åka med dem *lyckliga oss* sen blir det att äta där och sen kan vi äntligen sätta oss på tåget och andas ut.

Fler uppdateringar kommer, såklart följer min trogna vän med (lilla,vita datorn) så att jag lätt kan berätta vad vi gör, helst för min nervösa mor som samlat mod att släppa Anton med oss=)

*kramar*



Kommentarer
Anki

men jag e ju nog säkert den trognaste läsaren du har ;) hihi

2010-07-21 @ 19:23:20
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0