Morgon

Det blev en tidig kväll, och rätt tidig morgon om man räknar från då Liam vaknade första gången vilket var kl 4.00 och ville inte somna om förens 6.00 självklart stod jag i valet och kvalet att stiga upp eller ligga kvar, jag valde de senare och sov till 8.40
Nu dricker jag kaffe och förundras mina svullna och kliande ögon. Jag vill inte ha dem, ursch hur  jag ser ut.....man skulle kunna tro att det varit en hård helg för mig.
Jag förstår bara inte att det kan gå så fort att bli så pass dålig, klia har de alltid gjort om sommrarna men aldrig utvecklats till att bli såhär.

Här blir det snart frukost, väntar på att Milla o Kevin ska vakna först. Äta, klä oss och iväg på marknaden. Jag ska inget ha därifrån men det är för lite att bara ha varit där en gång.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och förse mina barn med frukost så vi tar oss iväg någon gång.
Kramelikram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0