Måndag morgon

Regnet öser ned men värmen är trots allt kvar, jag älskar värme men med en liten bebis och ett hus som kokar så kan det bli för mycket.

Flickorna våra kom just hem efter att ha tillbringat natten hos sina kusiner och deras solskenshumör verkar ha stannat kvar där.
Kevin fick se en film med oss igår, han älskar när flickorna sover borta =) Han vaknar nu hör jag.......

Vi köpte oss ögondroppar igår, de hjälpte med en gång men man blev fort dålig igen så jag antar att denna lilla burk med ögondroppar kommer att bli en trogen följeslagare i sommar.
Jag hade aldrig kunnat gissa hur otäckt det är med ögondroppar, Jens fick droppa både mig och Kevin och det var HEMSKT!!! Kevin skötte det mkt snyggare än mig.
*Gruvar inför nästa omgång*

Vad som händer idag är oklart, men utan "göra" brukar vi sällan bli så värst orolig är jag inte.
Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och hoppa i duschen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0