Måndag fm och full rulle......

Ja, i dag börjas packningen till Göteborgsresan. Allt är upptvättat och förberett så det ska nog gå alldeles utmärkt, vad jag funderar över är HUR vi ska få med allt vi behöver????? Jag funderar om man skulle ta med sig ett par öronproppar för hur mkt jag än älskar min underbara familj så gruvar jag att dela kupé med dem =) har en känsla att det kan bli lite tugnt efter ett tag, som tur är så sover vi bort många av timmarna =)

Jag har inte byggt upp ngn inre stress inför resan som jag annars alltid gör, jag har koll på läget och tror det är därför.

Nu ska jag äta och sedan måste vi in till stan för att köpa plåster och hårspray...vad mer var det? Jo hallon till mina tågmuffins ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0