LESS!!!!!

Nu är jag less att vara rödhårig, jag vill vara blond igen!!! Jag är ju blond.............blä och blä för rött hår.
Funderar starkt på att kämpa tillbaka till blondt, den enda nackdelen är den skada mitt hår kommer att utsättas för, det har blivit så fint sen jag slutat bleka det hehe.
Att jag inte visste bättre! Jag hamnar alltid här förr eller senare =( det värsta med rött hår är att man måste tona det var fjärde vecka och de släpper så mkt färg som förstör handukar och örngott.

Jaja, vi får väl se vad som händer, rätt som det är blir det svart.

Vad gör vi nu?
Hemmagjord pizza till en mkt sen middag.
Vad gör vi sen?
Lägger barnen tidigt och sätter oss ned och planerar utflykter vi ska göra i Göteborg.
Fortsätter med den lilla tvätten som återstår och gör ett nytt försök med en tidig kväll.
Vad har vi gjort idag?
Rent åssit, väldigt skönt faktiskt.

Vid nästa uppdatering kommer en hel del bilder att visas............kanske redan ikväll, vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0