Hallojj!!!

Sitter i skrivande stund ute i solen och försöker få lite färg samtidigt som jag avnjuter en god kaffe.
Jag funderar på att fara och köpa hårfärg men är fortfarande lite tveksam, lutar mot att fortsätta livet som rödhårig då det blir på tok för mkt jobb att byta........suck!
Men färgning är nödvändigt då jag har en väldigt synbar utväxt.

I dag har vi varit på loppis, förra helgen fyndade vi en babysitter och idag skulle jag kolla om en bärsele och tur som vi hade hittade vi en, tyvärr en röd men det får duga.
Perre nu då vi åker bort och Liam inte alls kommer att vilja ligga i vagnen hela tiden, som då vi går på liseberg en hel dag kan det vara skönt att stoppa honom i selen med en tunn filt över som skydd mot solen.
Kanoners.
Milla köpte en hel livstids samling bokmärken för 60 kronor och Filippa en väska för 5 kronor, Kevin hatar loppis och följde överhuvudtaget inte med.
Nu ska jag fortsätta kisa mot solen och njuta av det underbara livet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0