Fredag!

Jag verkligen hoppas (för min egen del) Att vädret fortsätter vara piss, då får jag en chans att hinna städa upp här inne, det syns att det varit bra väder i några dagar, tvättkorgen har fyllts på i rasande takt det är sand på golven och kläder överallt. Jag kommer att börja dagen med en rejäl stäning sen får man se.
Samtidigt hoppas jag på kanonväder eftersom att Elin ska ha sin trettiårsfest idag, tyvärr som vi inte kan vara med på i brist av barnvakt. Men som läget är med Kevin nu så hade det nog ändå inte gått, han sover så dålig och är så besvärad av sin allergi. Liam knorrar på om nätterna och har haft ett par sådana då han inte sover långa stunder alls. Men jag ska tala om att det svider att inte kunna vara med på en av våra närmsta vänners 30 årsfest.
Men, men så är det och det är vi fullkomligt medvetna om.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och påbörja dagen.

Ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0