Det blev en massa "göra"

Jag har rensat i lite skåpar för att behålla ordningen litegrann, tvättat, städat ihop, vattnat blommorna, lagat mat mm mm. Jens och Liam tog en vilostund, såg skönt ut för den som har ro till det. Jag känner redan panik inför göteborgsresan med all packning vi inte får glömma och med allt man vill ska vara klar innan man åker. Vi måste fixa kattvakt och någon som tittar till våra blommor. Det är "bara" 16 dagar kvar innan vi åker, visst längtar vi mycket också men lite uppstressande är det innan man har tagit sig iväg.

Solen skiner och vädret är på topp igen, undrar om det blir ett kvällsdopp på hamnviken ikväll. Vi får se helt enkelt. Nu väntar vi på att några från Luleå ska komma och kolla på tältet vi satt ut på blocket.
Efter lite funderingar kom vi fram till att sälja det medans det fortfarande är nytt, vi kommer inte att kunna tälta medans Liam är så liten så då säljer vi det ist.

nu ska jag soffsofta en stund nu när allt är fint o klart =) men det blir inte länge sen ska jag ut och fortsätta..................................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0