Bloggsemester

Det har blivit lite utav en bloggsemester upptäcker jag och säkert ni som följer min blogg också, man har inte lika mkt tid över för att hänga över datorn och uppdatera.
I morgon är det en vecka kvar innan vi åker och ja! Jag har resfeber. Det kommer att bli så många barn att hålla reda på, tänk om vi glömmer nått??
Och för ni som missat så åker vi till Göteborg för att hälsa på min kusin och hennes familj en vecka.
I helgen påbörjas packningen, så man verkligen får med allt. I slutändan är jag glad bara vi fått med alla familjemedlemmar.

I går åkte vi in till stan till Jens mammas lägenhet och har sovit där i natt och stannar nog kvar till i morgon. För ni som undrar hur man kan byta bort en stor fin tomt ute på landet  till en lägenhet mitt i stan i denna sommarvärme så ska ni veta att här finns mkt kul för barnen, mkt som man uppskattar då man är van lugnet. Bara att kunna gå ned och köpa en glass,leka i parken och för att inte tala om hur kul det är att morbror Anton springer fram och tillbaka till oss som han vill. Vi sover svalare och bättre här då det är så varmt än hemma.

Nu håller jag på med en fläskfilégryta och då vi har ätit ska Jens och Liam få bada badkar tillsammans =) Sen hoppas vi på att det spricker upp så vi kan ta ett eftermiddagsdopp på norrstrand.
Kanske blir det också en kvällsprommis och en film som avslut på kvällen.
Kan bara säga att vi har det väldigt trevligt.

Jag kan inte lova när nästa uppdatering kommer......men fler blir det =)
Ha det så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0