Vilket skönt väder!

Nu har vi väntat hela jullovet på bra väder och sista dagen kommer det.
I dag blir det att vara ute lääänge, vi börjar med att åka till valls och sen ska Kevin på bio med Isak.
Vad som annars händer i dag vet jag inte bara att vi kommer att vara ute så länge och mkt som det är möjligt.

I kväll måste jag ta tag i garderoberna som levt sitt eget liv nu under jullovet, de är så stökiga så det är hemskt, hur gör folk för att alltid ha ordning och reda i dem? Våra hinner knappt bli städade så är de i kaos strax efter. Om någon vet så kom gärna med tips och råd. Väskor ska packas och hallen med tillbehör ska organiseras, allt för att underlätta mornarna då barnen ska i väg.
Nu ska det bli intressant och se hur det ska gå för Filippa med de nya dagistiderna, hon kommer med all säkerhet att bli sönderstressad stackarn, jag förstår inte att dagispersonalen orkar med att ha alla barnen precis vid lämning och hämtning för det är ju nästan så det blir. Hörde rycktas om att detta ska ändras och att planerna redan är i gång, men det återstår att se!

Min lilla bebisblogg är snart klar, men så fort den snart är klar så lyckas jag komma på nått annat att fixa, jag ska bara fixa lite i menyn och sen är det bara att publicera så att ni får följa med på vår resa med allt från graviditet till graviditet =) + lite roliga bilder och andra saker.
Nu kom jag på att jag inte kan sitta här om vi ska i väg.

Ha det så bra nu och så uppdaterar jag senare om hur det gick för lilla Flisan i backen!! =)

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0