Vilken natt!!

Jag kan bara säga att denna natt vart allt utom bra!! Många faktorer har sett till att man varit sömnlös större delen av natten, men EN natt gör inget får väl antagligen ta igen det i natt ist. I morgon måndag är det full rulle igen, massor att ta tag i och ordna med, men det ska jag göra från morgonen så man får göra bort det. Trots den bitande kylan ska vi ut på valsberget och åka med Kevin omän det bara blir korta stunder. Vi alla var dit i går och han fick mersmak vill jag lova!  I dag ska vi åka efter lunchen och ta med oss lite varm choklad det är gott då man är ute.
I dag går jag in i vecka 20, nu är halva sträckan körd. Bebben eller ska jag kalla han lille Frans som han förmodligen ska heta, har sparkat hela natten, hoppat studsmatta på mammas urinblåsa, detta måste ha blivit en ny nattlig aktivitet som verkar vara mkt kul för den lille, mindre för mig....
Alltid är det roligt att känna av hälsningarna där innifrån, men det är inte alltid det träffar så rätt. =)
Milla är på bio med farmor och hennes kusin de ser alvin och gänget 2 sen blir de bjudna på middag där, inte illa. Fillipa åker med oss till backen för att åka bob med mig, förhoppningsvis  tycker hon att det är skoj!!
Nu ska jag gå och äta men uppdaterar senare.....


Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0