Vilken dag!

Ja det kan jag säga att det har varit full spurt hela dagen, jag har ändå hunnit vila en timme =) vi har varit på badhuset med barnen i dag och badat sen åkte vi och frossade en pizza på pit stop.
Hem och vila, jag och Filippa var nog tröttast, sen var det bara att kliva upp och städa så nu är det rent och snyggt här hemma, skönt inför den stundande myskvällen, egentligen skulle vi ha vart på trettiårsfest i kväll men har tyvärr ingen barnvakt, sen känns det inte som att man är upplagd för fest då man ser ut som en halt anka och känner sig som en styckad ko, Jens stannar också hemma han kände inte för att åka själv.
Självklart ska vi fira våran gullevän men på ett sätt som anpassar sig bättre och det är tur att hon förstår det!
Så därför blir det hemmakväll med barnen i kväll och det är inte fy skam, man träffar dem så sällan, är de inte på skolan är de upptagna med att vara med kompisar och jag gissar att det är nått som bara blir värre med åren, men får passa på och ta den tid man kan med dem och medans de fortfarande uppskattar den!

Nu har jag druckit mitt kaffe och gott var det!! Nu ska jag bara slöa och slöa och just det ja slöa!!

Är det ngn som ska sälja barnvagn hör av er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0