Vilande morgon

Ja barnen åkte i väg på skola och dagis, jag hade tänkt att börja tvätta osv men blev så trött pga dålig sömn om nätterna så jag tuppade och låg till Filippa kom hem. Hatar sådana mornar jag vill få nått gjort hels då de är borta barnen. Men nu med lite kaffe är jag fit for fight igen så nu är det bara att köra på.

I em ska jag och Milla köra killarna och Filippa till valls sen fortsätter vi till stan för att köpa hennes klasskompis en present och Milla ett nytt nattlinne.
Milla ska nämligen på pyjamasparty hos en klasskompis i helgen och är mkt förväntansfull, sen passade stan som ett utmärkt val ist för valls. Det är inte kul för Milla att vara där då hon inga skidor har ännu.
På tal om det så hittade vi ett superbra pkt som bara var använt en säsong, med blommiga skidor, pjäxor och hjälm på blocket, detta var i luleå. Jens ringde och hörde om grejerna fanns kvar och om vi kunde komma och titta på det, jo sakerna fanns kvar men han hade inte tid den dagen så vi skulle få komma dagen efter. Så när vi ringer dagen efter har han sålt skidorna men har kvar resterande saker, konstig människa.
Men man söker med ljus och lykta. Vi vill inte köpa nytt eftersom att Kevin fick sin utrustning i födelsedagspresent då kan ju inte flickorna bara få ett sådär, det känns inte så rättvist därför har vi sagt att de får beggade saker, sen när de blir äldre och mer medvetna är det klart att de ska få nya saker eller gör som Kevin, önskar det i födelsedagspresent. Men man får lite panik då vi inga hittar till Milla och hittade direkt till Filippa!
Nu ska jag göra lite nytta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0