Våran eftermiddag!

Middagen bestod av tråkiga men goda makaroner och korv, sen åkte jag och Milla till stan och de andra stannade på valls.
Jag och Millis handlade en ny pyjamas och fyndade nya tofflor till henne, till pyjamaspartyt på lördag.
Sedan gick vi till mormor och fikade varm choklad och mariekex det var gott och värmande.

Då vi senare kommer till valls för att hämta upp de andra så kommer Filippa i full karriär nedför backen, hon svänger och bromsar suveränt men har Jens bakom sig i snören, en sele som man sätter fast henne i så att hon i princip åker själv men går det för fort kan Jens bromsa henne.
Kevin åker baklänges och trickar för fulla muggar man kan inte tro att han började för två veckor sedan om man säger så! Vad jag skryter om mina barn , eller hur? Men dom e sååå duktiga!!

Nu ligger alla och sover naturligtvis och jag ska hoppa i duschen sen ska jag göra nått att äta jag håller på att hungra ihjäl, och jo jag har ätit middag men är hungrig iaf, tror det kan vara den där lille i magen som skriker maaat!! Den måste skrika så jämt med tanke på hur ofta jag är hungrig hahaha!

Så det är bäst att sätta i gång då.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0