Trött!!

Efter kalasande och städande hit och dit kan man äntligen andas ut och sätta sig ned en stund.
Snart börjar robinson som vi självklart ska se, och på en stund ska vi hämta hem Kevin från kalaset i sjulnäs.
Flickorna som har pyjamasparty har just fiskat upp sitt lördagsgodis och sitter nu i sina sovsäckar och ser film, viskar och fnittrar.
Jag längtar tills det är dags att krypa ned och dra täcket över huvudet, jag känner mig helt slut nu........

Våran äldsta katt ska ha ungar igen och vilken dag somhelst, så är det ngn som tänkt att skaffa katt hör av er om ni vill boka någon. Detta är inget jag ser framemot huga huga, det är väl tur att vi hinner bort med dem innan bebben kommer iaf.

Nä ni nu ska jag pallra upp mig så skönt det bara går i soffan med kuddar, värmedyna och värktabletter och mysa ut lördagskvällen.
Ha det gott!!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0