Tjejkväll!!

I kväll åker Kevin och Jens på avatar så jag och flickorna blir själva, då de sover ska jag ha ett hemmaspa med allt vad som hör till och det ska bli gudomligt =) ska även sätta i ny färg (toning, fröken björklund har börjat bry sig om kvalitén på sitt hår, tycker att det är dags) fixa med fötterna osv.
Efter denna lilla spa behandling ska jag koka mig en kopp te och bara koppla av ett tag.
I morgon ska jag och kolla om en overall till Filippa hon behöver bättre utekläder än det hon har, måste kolla om skor och svarta täckisar till Kevve med.
Sen ska jag och tjejerna se "det regnar köttbullar" det blir myspys =)

Vi åt god middag idag, mackaroner och köttbullar, det kan ju bara inte bli fel....

Joo!! Våran katt har kommit hem med hela magen i behåll och inga födda katter, min magkänsla gav fel information och det var skönt att upptäcka! Nu har hon ätit i omgångar hon är som mig blir fort mätt men ännu snabbare hungrig igen =)

Jag uppdaterar om möjligt senare hejsvejs!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0