Tisdag kväll!!

Efter vilande och stora doser självömkan åkte vi till mamma och pappa på middag och åt i dag, där fick jag beklaga mig för min mamma och då man gjort det och fått den sympati man behöver och två alvedon så blev jag genast mycket gladare, piggare och friskare =) Så pass frisk att jag tog tag i toaletten då vi kom hem, det blev inte bara den vanliga städningen utan hela badrummet tömdes upp och ned, garderoberna uttorkade och rensade, speglar, badkar, under badkar, avlopp, insidan av fönster mm.

Men nu har alvedonen gjort sitt och fogarna talar sitt tydliga språk "gör inte om det där" nu har jag FRUKTANSVÄRT ont!!!!
Funderar starkt om det är en inflamation mellan fogarna då jag har dessa febertoppar då och då.

Nu ska jag ta en varm dusch och sedan krypa ned med värmedynan, jag har just stoppat i mig två kaviarmackor och två morötter samt en liter vatten, är så förgrymmat törstig hela tiden.
Till min besvikelse var mina blå fiskar slut och det känns, fy så bedrövligt.
Jag är så sugen på nått sött men vi har inget sånt hemma och det är väl lika bra antar jag.
Jaja, nu ska jag göra kväll så sov så gott nu alla.

Påminner om bebisbloggen som finns länkad längst ned i kategorierna.

Kram /
Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0