Tänkte visa nya hatthyllan....



Blä vilken dålig bild, tog utan blixt för att behålla myset det var tydligen inte rätt taktik...



lite till...



Sen blev det några dåliga bilder till.

VARFÖR DENNA SENA UPPDATERING??

Jag har helt enkelt inte haft tid att skriva, kan ni tänka er och här är man hemma hela dagarna.
I Tisdags tog jag en riktig rotborste och borstade upp furugolvet, jag fick bort allt som grånat och alla fläckar, golvet luckrades upp och blev som nytt i färgen.
Efter det skurade jag in vitsåpa eller natursåpa kanske det heter och golvet blev som nytt, vi törs nästan inte gå på det hehe.
Men detta projekt tog hela dagen, men klart värt det då jag var klar. Barnen trodde helt seriöst att vi hade satt in ett nytt golv.

I går hände verkligen inte så mkt, vi var i väg en sväng på stan medans barnen var i skolan och vi handlade en overall till Filippa och täckisar till kevin och vantar till milla, ja och sen köpte vi hatthyllan med så nu hoppas jag på ordning och reda där ute i hallen, det känns viktigt då den inte är så stor och snart ska en barnvagn rymmas där också.

I dag, fredag så händer inte speciellt mkt heller, vi ska vara hemma och dona, jag ska fortsätta att rengöra och storstäda köket, men det är inte så mkt kvar där att göra, sen ska det i vanlig ordning tvättas och tvättas och vikas.......något som aldrig tar slut.
Annars blir kvällen lugn och skön!
Nu ska jag vidare till bebisbloggen och uppdatera så ni som är nyfikna på att läsa där kan hänga med........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0