Tandläkaren!

Såja det hemska mötet med tandläkaren är över, och hemskt det blev då det inte var min tandläkare som vet om hur rädd jag är så denna körde på utan omtanke tills mina händer flög upp och höll på att kasta instrumenten ur hennes händer och jag kunde ofrivilligt ha fått något köttsår därinne i munnen. Trots att jag bad henne sluta så körde hon på ändå så då får hon skylla sig själv tycker jag! När hon sedan ville dra tanden ovanför (visdomstanden uppe) så blev det ett starkt nej! Det får bli då min vanliga tandläkare kommer tillbaka. Hoppas att denna tand läker nu då den där uppe är kvar och stör, jag fick då en ordentlig spolning i tanden och en antibiotika tråd (skulle snarare kalla det rep) som de stoppade mellan de inflamerade tandköttet och tanden.
Sen hade jag två bidrag som jag inte använt mig av totalt 600kr så jag behövde bara betala 79kr. Samtidigt är det inte billigt att betala 679kr för att spola en tand, pyttelite antibiotika och en tråd j*vel.
Känner mig på mkt taskigt humör, men har satt på en köttgrya till middag och håller på att städa ut julen. Jag var tvungen att sätta mig ned en stund pga fogarna, innan jag fortsätter.
Jag hör av mig senare, hej svejs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0