Skummande bad!!

Nu ska jag och min lilla Filippa krypa ned i ett varmt skumbad och mysa av värmen och väldoften, vi ska värma våra genomfrysna kroppar som för mig inte blivit varm ännu. Åkte till valls i dag och var där några timmar, Kevin är tuff i backen och har tom. åkt baklänges i dag, Milla och Filippa provade deras kusiners skidor och provade ett åk, haha, de kommer att kräva lite mer träning om man säger så och framförallt en och en, men nog ska det gå! =)
Vi åkte hem till middag bestående av tärnad potatis, gul paprika, lök och äpple med dill och vitlöksalt i ugnen och stekt prinskorv och varma grönsaker! Det fyllde magen väl och tillfredställde smaklökarna på ett oklanderligt sätt!
Barnen har lekt med sina kusiner och de har sett film och pysslat! En mysig kväll nu återstår som sagt bara duschar och bad sedan sängen för oss alla.
Det är som jag skrev tidigare dags att ställa tillbaka samtliga familjemedlemmar i rätt dygnsrytm.
Har jag tid senare så uppdaterar jag då!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0