Skönt med kväll!!

Det har vart en ganska tråkig dag för barnen som varit sjuka hela högen, biverkningar från sprutan med feber, huvudvärk och illamående med dåliga magar =(
Bion blev inställd till dess att de blir bättre och till fullo kan njuta och ha kul på sitt biobesök. Mot kvällen blev flickorna lite kryare så vi åkte till min kusin och hennes familj på en kopp kaffe och en semla,vi fick två uppsättningar serviser som var jättefina så nu har jag rensat ut i mina skåpar, det blev så mkt roligare då! =) Vi fick också en jättefin säng till Kevin, en bred resårmadrass på ben, precis en som vi var ute efter. Som tack för det ska Jens tattuera hon och hennes man =) Så nu ska det inredas en liten studio i ett av rummen i bagarstugan =)

Annars har vi bara varit hemma förutom en sväng in till stan förbi clas olssons och apoteket, in en sväng på jysk och hann prata med Anna  och kolla om en hatthylla, men där fanns ingen.
Kevin och Milla var hemma och såg film och Filippa var den enda som följde oss, hon hade inte hunnit få några symtom på biverkningar då bara smärta i armen.
Alla barnen ska få vara hemma i morgon med så då blir det sovmorgon, eller nja jag måste ändå upp och ringa för att sjukanmäla dem, sen måste jag höra om vi ska komma och hämta lite läxa till Kevin så han inte kommer så långt bak, men han ligger långt före så det kanske inte är så farligt.

Nu ska jag och älsklingsmannen lägga oss och se en efterlängtad film och kanske att man smyger ned en god smörgås.........
det är lätt hänt!!

Kram på er och sov så gott, håll er inomhus i natt så inte stormen tar er =)

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0